hade vårstädning häromdagen och slängde en hel del tyg. sådant jag aldrig kommer använda och liknande.
kändes riktigt skönt att rensa ut. blev även färdig med en axelrems väska i knall ornage-gul nyans och på den har jag broderat runor i grönt. det blev så snyggt att jag kommer använda den vid andra tillfällen än bara vikinga-tillfällen.ska bara komma på en bra och snygg lås mekanism sen är den i princip klar. men den är snygg som den är nu och den går att använda.
knäet blir bättre och bättre men i dag vill det inte alls. har "låst" sig och är segt som kåda. men då bllir det kanske bättre i morgon!
kändes riktigt skönt att rensa ut. blev även färdig med en axelrems väska i knall ornage-gul nyans och på den har jag broderat runor i grönt. det blev så snyggt att jag kommer använda den vid andra tillfällen än bara vikinga-tillfällen.ska bara komma på en bra och snygg lås mekanism sen är den i princip klar. men den är snygg som den är nu och den går att använda.
knäet blir bättre och bättre men i dag vill det inte alls. har "låst" sig och är segt som kåda. men då bllir det kanske bättre i morgon!