tisdag 5 juli 2011

mina gröna ängar

hade vårstädning häromdagen och slängde en hel del tyg. sådant jag aldrig kommer använda och liknande.
kändes riktigt skönt att rensa ut. blev även färdig med en axelrems väska i knall ornage-gul nyans och på den har jag broderat runor i grönt. det blev så snyggt att jag kommer använda den vid andra tillfällen än bara vikinga-tillfällen.ska bara komma på en bra och snygg lås mekanism sen är den i princip klar. men den är snygg som den är nu och den går att använda.

knäet blir bättre och bättre men i dag vill det inte alls. har "låst" sig och är segt som kåda. men då bllir det kanske bättre i morgon!