Här kommer skrivas om Mina underbara vänner som är de vackraste blommorna i min trädgård..
Men den vackraste av de alla är min underbara RoS, min pojkvän.
Projekt uppdatering!
Mina Marmelucker till reenaktment
- ska sys i midjan och vid knäna så ska jag även göra ett midjesnöre till dem så är de färdiga!
- Arbetar på att ta fram en vapenfärg som jag sedan ska använda på alla figurer (i princip) och det står mellan bleached bone som sedan blir high lightat med vitt eller dheneb stone (färg på burken så kan vara lite fel) som även det blir high lightat med vitt. sen så funderar jag på om kammen på hjälmen ska vara röd eller blå och i så fall vilken nyans... just nu är den ena blood red och den andra ice blue. rustningen ska vara midnattsblå och hjälmen vit.
Mitt och RoS banner
- Alla kantlinjer är klara samt hjorten. har bara Yggdrasil och Hugin/ Mugin kvar.
Äntligen ett lyckat sorterings och städprojekt.
har bestämt mig för att inte påbörja några nya hobbyprojekt tills de flesta av de jag redan har är färdiga, får bara lista dem och sedan bocka av dem efter hand.
- Måla eldars, Se till att jag har en användbar arme som jag trivs med
- sy ärmarna till min röda ullklänning
- kolla och sy/ordna färdigt mina underkläningar (2)
- baneret helt klart
- sticka upp det som jag har planerat
- kolla vilka övriga ofärdiga hobbyprojekt som finns
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar