Den här bloggen kommer vara fylld med olika blommor som representeras av mina olika intressen.
Här kommer skrivas om Mina underbara vänner som är de vackraste blommorna i min trädgård..
Men den vackraste av de alla är min underbara RoS, min pojkvän.
Igår fick jag känna mig användbar och det har jag inte gjort på länge, jag och Peter fixade extra hyllplan till lagus hyllor men vi fick hjälp att tömma hyllorna samt sätta allt ordentligt . Det har blivit så snyggt.
RoS rum känns hopplöst, städar och donar men det känns som det inte är till någon nytta, dammet frodas hur mycket jag än dammtorkar och damsuger. Känns så hopplöst.så dammit grått. ska fortsätta det eviga kriget i dag.
En väldigt nära vän tycker jag ska börja med space marins och helt enkelt lägga ner mina eldar då jag inte är tillräkligt bra speltekniskt för att hantera dem. jag älskar min eldar men space marins är betydligt enklare. dock är de vrål fula... om jag ska köpa space marins så måste jag sälja mina eldars eftersom det finns inte plats till bägge.men vet inte om jag är redo för det.
Jag har en brutal högljud hickning, brukar hicka en gång väldigt högt sen så är det över oftast. detta är inget jag kan hjälpa, inget jag vet hur man kan undvika eller få bort. har funderat på att gå till doktorn och få det kollat men jag kan inte hicka på beställning så *suckar* vet inte hur jag ska göra. just nu känns det ännu värre då en vän har börjat slå på mig varje gång jag hickar i hans närhet för att på så sätt få mig att sluta hicka... gör att allt bara känns mer hopplöst.
Saknar någon att prata om fåglar eller om någon av minna andra hobbys med. Min älskade läser mest figurkodexar och jag har inte hittat någon annan än Bosse att diskutera böcker och författare.
RoS har tappat intresset för historiskt återskapande, jag har mitt intresse kvar men jag orkar inte vårda det ordentligt då jag inte har någon att dela det med. jag har ingen i närheten som ser skillnad på en Sparv papegoja och en Blåvinge Parakit. Jag gillar att ta promenader och diskutera hundar med Fredrik, men det känns som jag har tappat bort bitar av mig själv.
livet känns hopplöst och grått och jag undrar vem är jag?
(beskrivning/recept/bilder kommer senare eller mot en snäll förfrågan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar