Den här bloggen kommer vara fylld med olika blommor som representeras av mina olika intressen.
Här kommer skrivas om Mina underbara vänner som är de vackraste blommorna i min trädgård..
Men den vackraste av de alla är min underbara RoS, min pojkvän.
Wow, jag älskar när livet är fullt ös medvetslös!
Jag hjäpte christel att flytta i söndags vilket var tungt men helt underbart! i måndags träffade jag Roni, Erika,Oggy, och Bojan på chalmers, sedan for jag till borås och hade superkul med linda.
Sen gick vi på skolans spelkväll och det var helhärligt att träffa alla igen. jag fick och delade ut många kramar. Roligast var nog när tomas kom in och lyser upp som en sol, kramar om mig och lyfter mig i samma veva från golvet. trodde att han skulle brytas på mitten. fick spelat battlestar galacitca, blev cylon och jag och mmaria vinner! GIRLPOWER! hahahaha.
satt uppe till två på kvällen sedan och pratade med min gudinna, du är bäst gumman. dagen där på blev det mer snack för att sedan fara in till gbg och hjälpa christel tappetsera. blev vrålsnyggt.. var superkul att kladda med tapetklister.
i dag är det torsdag och jag vet inte var onsdagen for i väg. men i dag är det lokalen samt att jag ska handla kläder med RoS mormor. gud vilken krutdam hon är, blir jag hälften så energisk när jag blir i hennes ålder blir jag glad.
fick veta av mamma i går att morfar och darty ska sälja sitt underbara hus mitt ute i ingenstans och flytta in till stan. det är lite sorgligt i och med att det är morfars barndomshem och jag har underbara minnnen där i från men ingen vill bo där. morfar och darty är för gamla för att ta hand om ett hus, en gäststuga och en snickeboa.
(beskrivning/recept/bilder kommer senare eller mot en snäll förfrågan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar