onsdag 29 juni 2011

Där var en doft av trädgårdsgång

Är så himla glad jag kan gå! knäet har fortfarande humör och humor men jag kan gå. det känns så befriande!
är dock ändå lite nere. Det blir inget foteviken i år, då min älskade RoS tappade lusten efter alla lögnerna som cirkulerade efter förra. så vi kommer vara på ett konvent i halmstad i stället.
Pojkvännen har börjat med ett nytt spel som heter Warmachine och han har hållit på med det i ett par veckor och det är kul för mig med men nu efter 3-4 veckor och pratet bara har handlat om det spelet. Bläää. hade viljat slippa det för bara en helg.
dags att städa här igen... Känns som det är jag som städar och RoS stökar ner. jag vet dock att jag är lika duktig på att stöka till det som han.
Men det är bara att le då det är ett sätt att göra världen trevligare på

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar