Den här bloggen kommer vara fyld med olika blommor som representeras av mina olika intressen.
Här kommer skrivas om Mina underbara vänner som är de vackraste blommorna i min trädgård..
Men den vackraste av de alla är min underbara RoS, min pojkvän.
helgen var underbar, jag och RoS var och bowlade, jag träffade mest rännan men det var roligt ändå!
fick lämnat in den gamla guldringen för lagning och ska hämta ut den på fredag! gud vad jag längtar.
sedan på söndagen var jag , RoS och Fredrik på vattenpalatset i Vänersborg och plaskade runt. det var så fint där! där var ett fräckt utomhusbad och en vatten pist som var hel härlig.
(beskrivning/recept/bilder kommer senare eller mot en snäll förfrågan)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar