Den här bloggen kommer vara fyld med olika blommor som representeras av mina olika intressen.
Här kommer skrivas om Mina underbara vänner som är de vackraste blommorna i min trädgård..Men den vackraste av de alla är min underbara RoS, min pojkvän.har lyckats vara klantig igen, för ett tagsedan så tappade jag bort en tunn ring (tror silver) med två stenar på,
en genomskinlig och en mörk blå. om ni vet var jag kan få tag på något liknande så säg till för jag gillade den ringen mycket.

kom på att jag har en liten söt guldring hemma, den har fina dekorationer på utsidan samt en fyrkantig sten som är lite rosa.där står något på insidan men kan inte tyda det då det är skrivstil. Dock har den råkat ut för någon form av olycka så jag får ta den till en guldsmed för att rätta till den.jag har för mig att mamma har sagt att det är en förlovnings/vigselring.
I morgon ska jag skaffa en ny mobil då min gamla inte gillar mig längre.... lite synd då jag gillar den skarpt.
ska passa på att kolla vad det skulle kosta att fixa ringen.
(beskrivning/recept/bilder kommer senare eller mot en snäll förfrågan)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar