Den här bloggen kommer vara fylld med olika blommor som representeras av mina olika intressen.
Här kommer skrivas om Mina underbara vänner som är de vackraste blommorna i min trädgård..
Men den vackraste av de alla är min underbara RoS, min pojkvän.
Var ett tag sedan jag skrev men livet blir inte alltid som man tänker sig, men det kan bli bra ändå.
Fick hämtat ut min silverring hos guldsmeden och är jättenöjd, nu väntar jag bara på beskedet om ringen i guld.
Har problem med en visdomstand (måste blivit gammal och vis i ett nafs) käken gör ont, är jobbigt att gapa och tugga har ev lite feber så den ska ut den tanden.
Snart ska jag anordna en spelkväll eller liknande och bjuda upp Rickard och Jonas jag saknar dem bägge.
(beskrivning/recept/bilder kommer senare eller mot en snäll förfrågan)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar