torsdag 27 januari 2011

Min Enbärsbuske

Den här bloggen kommer vara fylld med olika blommor som representeras av mina olika intressen.
Här kommer skrivas om Mina underbara vänner som är de vackraste blommorna i min trädgård..
Men den vackraste av de alla är min underbara RoS, min pojkvän.

Var hos tandläkaren i går.....Min onda tand blev inte borttagen utan blev pencillin kur samt specialmunskölj och en extra mini tandborste för att komma åt där bak. Men jag hade tur jag fick två olika rabatter på 300 kr var på grund av att jag har så fina tänder samt super bra tandläkarpersonal så jag är helnöjd även om det fortfarande känns lite i tanden.
I morgon ska jag spela vampire med vänner och ser framimot detta,  kommer bli en lång och trevlig kväll.

Jag och RoS letar Lägenheter för fullt nu, vi ska flytta ihop när vi hittar en lägenhet. Det är dock väldigt svårt att hitta lägenheter men håller tummarna.

Nu har jag äntligen hittat inställningarna så att alla som vill kan lägga komentarer i bloggen! tog bara en evighet men framsteg! Så skriv gärna ner en tanke eller två så det blir testat.

(beskrivning/recept/bilder kommer senare eller mot en snäll förfrågan)

1 kommentar:

  1. Dumma tänder.... tur man inte har så många...
    Håller tummarna för att ni hittar en trevlig lya tillsammans ^^

    SvaraRadera