Den här bloggen kommer vara fylld med olika blommor som representeras av mina olika intressen.
Här kommer skrivas om Mina underbara vänner som är de vackraste blommorna i min trädgård..
Men den vackraste av de alla är min underbara RoS, min pojkvän.
Nu kommer det bli lite huller om buller men hoppas ni hänger med ändå!
jag vann den vampire matchen jag spelade (robert satt och hjälpte mig lite samt att jag hade en bra lek)
Min ring är äntligen färdig! dock så är den fortfarande ömtålig så den får bara användas till finare tillfällen.
Min replika av silverringen med två stenar är färdig och jag älskar den! den sitter så skönt på fingret.
Sen har jag haft Fredrik som gäst här och det har varit superkul!
Igår hade jag gäster här och vi spelade lite stone age och det var helt underbart trevligt.
kollade lite på mitt Favoritspel Battlestar galactica och upptäckte att det har kommit ut en ny expantion...
hoppas jag får chans att testa den.
TUSEN tack till Stephan som testade komentarsfunktionen! du är bäst!
Har tänkt över något som jag läste för länge sedan "Älska, Glömma och förlåta, det är livets stora gåta."
Livet för med sig många trevliga människor men man kan inte tycka om alla, jag behöver inte bry mig om alla
jobbiga människor som irriterar mig på allmäna ställen för det är en del av vardagen. men jag borde finna i mitt hjärta förlåtelse och försoning för de som ändå ska vara mig nära (släkt). Men såren i hjärtat är ännu ömma och jag kan inte än men jag arbetar på det för att bli den typ av människa jag vill bli, en bättre människa mot mina medmänniskor.Sen är ju frågan om man ska förlåta allt, eller helt enkelt bara gå vidare med livet och bära på de själsliga såren.
(beskrivning/recept/bilder kommer senare eller mot en snäll förfrågan)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar