Den här bloggen kommer vara fylld med olika blommor som representeras av mina olika intressen.
Här kommer skrivas om Mina underbara vänner som är de vackraste blommorna i min trädgård..
Men den vackraste av de alla är min underbara RoS, min pojkvän.
Fick lite snuva härondagen som nu har brutit ut, så näsan rinner. jag har dock tur jag fick en lätt liten snuva.
Trillade i går (en 6 poängs vurpa) och har ont i ena axlen så in i bomben..... men det kommer gå över, jag bröt inge ben så jag är lycklig.
Spelade Battlestar Galactica i går Med Linda, Fabian, Jonathan och Martin. Jag och Jonathan blev Cyloner men Mänskligheten hade turen på sin sida. Jag spelade för ovanlighetens skull Starbuck, kändes konstigt men det funkade. Får testa henne flera gånger, Gärna som Människa. hade även kunnat tänka mig att spela Boomer men hon har två brutala nackdelar
Ett: tre trovärdighetskort (normala är två)
Två: hon hamnar i fängelse i Sleeper fasen.
Så jag får tänka lite mer på det, hade varit intressant att modifiera hennes nackdelar till tre trovärdighetskort och sjukstugan, då ingen kommer förmodligen exa någon med tre trovärdighetskort så vidare inte alla cyloner är i spel.
(beskrivning/recept/bilder kommer senare eller mot en snäll förfrågan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar