Den här bloggen kommer vara fylld med olika blommor som representeras av mina olika intressen.
Här kommer skrivas om Mina underbara vänner som är de vackraste blommorna i min trädgård..
Men den vackraste av de alla är min underbara RoS, min pojkvän.
Igår var så himla superhärligt! Jag hade på mig en svart kjol, svartlätt genomskinlig tröja och korsetten så jag tyckte jag var snygg. Först var jag och RoS och såg Chalmers Barock ensambel uppträda och det var helt makalöst, jag saknar ord för hur bra det var! Det var supermysigt!Redan i kön byggdes stämningen upp och där var en kille med kamera som gick runt och fotade folk och han fotade mig vilket kändes som en tyst komplimang. Sen när vi kommer in och föreställningen börjar så håller jag på att tappa hakan!
Får köpa DvD sedan när den kommer ut för detta var något i särklass. Jätte duktiga musiker och en intressant föreställning. De slog sönder en toalett som Grand final. Stämningen var fantastisk nästan magisk och de "dödade" saxofonisten på scenen, sen hölls det en mordutredning allt till underbar musik.Även de tre musketörerna var på plats och viftade med svärd. Wow vilken föreställning, Jag hoppas att vi går på flera av Chalmers elevernas uppträdande.
Efter detta hämtade vi upp Piggelin på stationen, och slängde i oss lite mat för vi skulle till Win- Win och se Loke. När vi stod i den lilla kön för att komma in gick en man förbi och sa "snyggt dekotage" och tittade menande på min korsett/mina bröst. Gillade denna ovanliga men ändå vackra komplimang! *ler*
V kom dit där en timme för tidigt och fick se en annan artist uppträda, detta var inte helt i min smak så jag och RoS smet i väg till Martinshop för att handla ett par handbojor....
Dock så hade de bara fjollig-fjönt varianten inne (med fluff och mes-spärr) fluffet kan jag leva med (det går att ta bort) men fjönt-spärr, GLÖM DET! Ska jag vara fastlåst ska det vara ordentligt och utan möjlighet att rymma. (jag har väldigt smidiga handleder) men de skulle få in så kallade polishandbojor så jag hoppas och tror att de är bättre, annars blir jag väldigt ledsen.
Sen när vi kom tillbaka på Win -Win så fick vi berätta lösenordet *tihi* och satte oss sedan med piggelin, Christel och Jerry. Det var en supertrevlig kväll och när loke kom upp på scenen så höjdes stämningen och han var enastående! Jag sjöng med i vissa låtar, andra grät jag till och de andra bara njöt jag av. Han hade några nya låtar som var helt underbara och jag tycker riktigt synd om de som missade hans uppträdande för han var otrolig. Efter uppträdandet så kom det fram en riktigt söt tjej och frågade om hon fick ta kort på mina bröst.blev lite allmänt förvånad men okej för min del, kändes som en till bekräftelse på att min klädsel var lyckad.
Nu dagen efter har varit lugn, tittat färdigt på första säsongen av Battlestar Galactica samt att vi såg färdigt Hogfather som är skriven av Terry Pratchett. Har läst en bok av han men det var inte min stil, därför känndes det extra bra och lite konstigt att jag verkligen diggar han i filmformat. Ungefär som Sagan om Ringen, också en bok jag hade svårt för att läsa men när jag hörde den som ljudbok älskade jag den!
Nu är det tid att sova, så God natt alla underbara människor.
(beskrivning/recept/bilder kommer senare eller mot en snäll förfrågan)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar