Den här bloggen kommer vara fylld med olika blommor som representeras av mina olika intressen.
Här kommer skrivas om Mina underbara vänner som är de vackraste blommorna i min trädgård..
Men den vackraste av de alla är min underbara RoS, min pojkvän.
RoS har planerat en överaskning som vi ska på i morgon, ser fram i mot detta, ska ha på mig min korsett, svart kjol och något över axlarna.
sen efter detta ska vi höra på loke ska bli superkul!
I går var det spel i lokalen och det var kul, umgås och spela lite även om det inte gick så bra för mig. men sällskapet är viktigast. Det var helt underbart att få krama om alla vännerna som man saknat.
Min pappa mailade mig och ville att jag skulle höra av mig, vet inte om jag vill eftersom han tillhör den skaran av lögnare/lögnerskor, ryktesspridare och diverse jobbiga och irriterande människor som jag inte vill prata eller umgås med. Nackdelen är att jag har vissa av mina saker kvar hos han så det blir väl att hålla god min tills vidare. Han har i alla fall inte mitt nummer utan bara min mail och min adress men när jag flyttar kommer min adress vara hemlig och bara ges ut till de jag litar på, jag har fått nog av idioter.
(beskrivning/recept/bilder kommer senare eller mot en snäll förfrågan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar