måndag 28 februari 2011

Min Snödroppe

Den här bloggen kommer vara fylld med olika blommor som representeras av mina olika intressen.
Här kommer skrivas om Mina underbara vänner som är de vackraste blommorna i min trädgård..
Men den vackraste av de alla är min underbara RoS, min pojkvän.

Måndag igen....helgen går alldeles för fort......
Tur att man har ett helt underbart jobb!

Imorgon är det mitt första möte med sverok väst, ska bli intrssant men måste se till att jag kommer hem i rimlig tid. Idag var det dock spel på skolan och vi spelade battlestar Galactica jag, Mikael, Peter, Calvin, och Maria.
cylonerna vann... jag var inte cylon....

till helgen kanske det blir vampire, ska bli riktigt kul så i fall.
eller så får jag planera något riktigt galet, tyvärr så var det en intressant fest med temat inga jeans och där skulle finnas roliga vuxen rum... men blev inte så... men men nästa gång.

Tankarna flyger i 200 km i tim i huvudet på mig, varför kan de aldrig ta det lugnt?

(beskrivning/recept/bilder kommer senare eller mot en snäll förfrågan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar