måndag 21 februari 2011

Min gula ensama ros

Den här bloggen kommer vara fylld med olika blommor som representeras av mina olika intressen.
Här kommer skrivas om Mina underbara vänner som är de vackraste blommorna i min trädgård..
Men den vackraste av de alla är min underbara RoS, min pojkvän.


Det var årsmöte på två ställen i helgen, ett för Lagus och ett för Sverok väst.
Gick på Lagus årsmöte då jag var valberedare där, Mitt förslag gick nästan helt igenom så jag är glad! det blev bara en valberedare i stället för två men det kommer bli superbra ändå.
efter mötet blev jag väldigt populär och fick en massa Sms, jag hade blivit vald som Ledamot för Sverok väst, vilken otrolig ära.Dock så vet jag vilka problem som har varit inom Sverok väst, så jag ska vara försiktig och inte ta på mig mer än vad jag vill för det lovade jag RoS. Han hade svårt att vara glad för min skull och sa att om tre kvartal då skulle han försöka vara lycklig för min skull för då kommer min tid som ledamot snart vara slut (så vidare jag inte väljer att vara med ett år till) jag fick ett par sms där det gick att läsa grattis sen hade jag några personer som beklagade sorgen.

Efter Lagus mötet spelade vi Arkam horror och det var jättekul! Vi vann efter jag stängde den sista portalen, och jag har för mig att RoS blev most honorble citizen eller något sådant där.

På söndagen började jakten på en dusch draperi stång och allt jag säger om det är USH.
Jag är definitivt inte en person som gillar att flänga runt i affärer och absolut inte IKEA.
När vi kom hem sedan så la jag mig på en säng och slocknade.



(beskrivning/recept/bilder kommer senare eller mot en snäll förfrågan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar