Den här bloggen kommer vara fylld med olika blommor som representeras av mina olika intressen.
Här kommer skrivas om Mina underbara vänner som är de vackraste blommorna i min trädgård..
Men den vackraste av de alla är min underbara RoS, min pojkvän.
MORD åt idioter. Idag var tredje gången på väldigt kort tid som jag fick höra/förfrågan om jag är gravid.
det började med att en granne hade sagt att jag definitivt var gravid, så RoS föräldrar frågade lite försiktigt om så var fallet. Detta missförståndet kan ha uppkommit då jag har hållt i grannens barnbarn och gullat med. men misstag kan ju alla göra.....
Sen när vi skulle ha en trevlig påskmiddag och då får jag en rak fråga av RoS mormor om "är du gravid?" jag blev chockad då jag precis hade gått ner i vikt....kändes helt underbart.
Och nu på alla hjärtans dag får jag ett e-brev med frågan "ska jag bli morfar".
Visst jag vill ha barn innan jag fyllt 30 eller runt då men jag vill INTE höra att jag är gravid nu de är rent ut sagt ofint att påstå om personen inte är höggravid/håller på att föda.
kommer ihåg när jag var 14-16 år och min pappa lurade i min mamma att jag var gravid, så min lillebror när han kom den helgen kollade på min mage väldigt ordentligt.
*MORR*
Om jag någonsin blir gravid kommer ni få veta detta men tills dess vill jag inte höra ett ord om det.
(beskrivning/recept/bilder kommer senare eller mot en snäll förfrågan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar