Den här bloggen kommer vara fyld med olika blommor som representeras av mina olika intressen.
Här kommer skrivas om Mina underbara vänner som är de vackraste blommorna i min trädgård..
Men den vackraste av de alla är min underbara RoS, min pojkvän.
Tygproverna är här!! äntligen vad det är underbart! nu ska det skickas i väg en massiv beställning.
tjohoo! så massa av hantverkande att se fram imot.
Sen lite tråkigheter BoA tentan......
(beskrivning/recept/bilder kommer senare eller mot en snäll förfrågan)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar