tisdag 14 december 2010

Min Julstjärna

Den här bloggen kommer vara fyld med olika blommor som representeras av mina olika intressen.
Här kommer skrivas om Mina underbara vänner som är de vackraste blommorna i min trädgård..
Men den vackraste av de alla är min underbara RoS, min pojkvän.

Idag ska jag åka till Gbg för att träffa RoS, dels för att mysa med han och dels för att få min mobil....
Hade lyckats glömma den hos han igår.
Så hade ingen alarmklocka... Men jag kom upp ändå, missade julkalendern men fixade tvätt-tiden.
Ska passa på att få vara lite födelsedagsgris i dag med. *ler*
Har massor med projekt just ny, en mörkbrun mössa ska stickas, en mössa ska nålbindas, mina marmeluker (fick mönster från min underbara granne) ska sys för hand i midjan och runt benen. Sen ska jag beställa tältduk så jag kan börja sy denna. Ska bli kul att publicera bilder på allt detta när det är färdigt.

En liten anekdot: I helgen gick min pojkvän ner på knä för mig och frågade med världens sötaste röst : vill du spela Donkey Kong med mig.
Gud vad han är söt och gullig! Även om det var fel fråga enligt mig så är han ändå världens underbaraste.

Nu en liten minnesstund till alla som inte är här längre, Till Barbro (Mobrors Fru), Till Gärt (Farbror), Till Ally (Farmor), Till Kerstin (Mormor), Till Ernie (Extra Morfar). Ni är Saknade.

 (beskrivning/recept/bilder kommer senare eller mot en snäll förfrågan)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar