tisdag 14 december 2010

Mina Timotej

Den här bloggen kommer vara fyld med olika blommor som representeras av mina olika intressen.
Här kommer skrivas om Mina underbara vänner som är de vackraste blommorna i min trädgård..
Men den vackraste av de alla är min underbara RoS, min pojkvän.


Idag har varit en underbar dag, har varit med RoS hela dagen och haft så mysigt. Min underbara Mamma har ringt och trallat för mig, fick ett underbart SmS av Syrran. sen fick jag höra en underbar duett från mina bröder.

jag och RoS traskade runt på julmarknaden i nordstan och mös och åt brända mandlar med olika smaker. Vi hade en underbar romantisk middag på cross kitchen i göteborg. dock så var maten inte lika god som förra gången men sällskapet var lika underbart som förra gången.






dagens recept blir i stället en förfrågan efter ett bra recept på kanderad ingefära (vill ha bitarna 1x1cm)
(beskrivning/recept/bilder kommer senare eller mot en snäll förfrågan)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar