onsdag 22 december 2010

Min Maskros

Den här bloggen kommer vara fyld med olika blommor som representeras av mina olika intressen.
Här kommer skrivas om Mina underbara vänner som är de vackraste blommorna i min trädgård..
Men den vackraste av de alla är min underbara RoS, min pojkvän.


Idag blev hålla handen vanten färdig, det gick lättare än jag trodde.
Sedan har vi gjort knäck (allsedes för mjuk enligt mig men bra enligt RoS och hans mamma) samt nötbräck och pepparkaksdeg.
hantverkare har varit väckarklocka nu ett par dagar i rad och jag kan definitivt inte rekommendera sågklingande eller borr ljud.... Hantverkare borde skaffa sig en bättre klocka.
Sedan har jag lyckats glömma klockan i byxorna igen... *SUCK* borde skaffa ett alarm som tjuter varje gång mobilen närmar sig tvättmaskinen....
Firade jul med Mor i går och det var helt underbart. önskar varje jul kan vara fyld med så mycket glädje!


I morgon är det night mare before chrismas (spelkväll med hellgame) om vi får fatt i en lokal. *håller tummarna*
Sedan ska vi baka ut pepparkaksdegen, rimma på svärfars klapp, göra köttbullar till Spiken samt allt annat jag glömt just nu.
men det löser sig....
Hoppas bara RoS paket kommer fram i tid. snälla snälla postverket.

(beskrivning/recept/bilder kommer senare eller mot en snäll förfrågan)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar