onsdag 8 december 2010

Mina solroser

Den här bloggen kommer vara fyld med olika blommor som representeras av mina olika intressen.
Här kommer skrivas om Mina underbara vänner som är de vackraste blommorna i min trädgård..
Men den vackraste av de alla är min underbara RoS, min pojkvän.

Har fått underbara besked, Tygproverna är på väg hem till mig! och Jag har fått hem det brickbandet jag beställde, det kommer bli så snyggt. Snart ska jag börja sy mitt eget A-tält ska bli så kul!

(beskrivning/recept/bilder kommer senare eller mot en snäll förfrågan)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar