måndag 13 december 2010

Mitt Japanskt körsbärsträd

Den här bloggen kommer vara fyld med olika blommor som representeras av mina olika intressen.
Här kommer skrivas om Mina underbara vänner som är de vackraste blommorna i min trädgård..
Men den vackraste av de alla är min underbara RoS, min pojkvän.

Ser fram i mot jul men speciellt nyår för den ska jag fira med mina underbara vänner som jag kan lita på i alla väder. Ska laga en underbar kaka till efterrätt dock så är temat japan influerat så den kanske inte passar in.
Men då får jag hitta något annat gott. hade jag haft mer tid skulle jag letat efter en geisha klädsel bara för de är så coola. dock så hoppas jag karlarna i kilt har sina vackra kiltar på sig ( de är så underbart snygga i kilt, ögongodis)
Imorgon så är det den dagen jag bara vill sova mig igenom ( min födelsedag) men ska gå runt och mysa i Göteborg med RoS.  Ska bli härligt.
I mellandagarna ska jag träffa mina bröder, ska bli kul! den ena av dem var här uppe till Erotiska bibliotikarien och var utklädd till Dick in a box. Den andra har jag inte sett sedan hans student och han har nu flyttat till en egen lägenhet ( är glad för hans skull)

(beskrivning/recept/bilder kommer senare eller mot en snäll förfrågan)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar