Den här bloggen kommer vara fyld med olika blommor som representeras av mina olika intressen.
Här kommer skrivas om Mina underbara vänner som är de vackraste blommorna i min trädgård..
Men den vackraste av de alla är min underbara RoS, min pojkvän.
Ros paket kom fram i tid men min mobil är lite dum.... men men han får öppna det på juldagen*ler*
dagen har varit underbar och jag fick ett par jättefina tovade vantar med fågelbrodyr på(för fina för att användas)
men allra bäst var när de andra öppnade sina klappar! det var lycka.
nu önskar jag bara att snöstormen kan lägga sig så jag och RoS kan hälsa på i blekinge.
ska åka pulka i morgon med grannens barnbarn, så god jul och gott nytt år.
(beskrivning/recept/bilder kommer senare eller mot en snäll förfrågan)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar